Retur
Orice client Oleya are posibilitatea de a returna produsele, fără nici un motiv, în termen de 14 de zile de la achiziționare.
Pasi retur
- informare cu privire la retur – pe adresa de email [email protected] se vor transmite informatiile cu privire la motivul returului, numarul de comanda, produsele ce doresc a fi returnate.
- returul se realizează la adresa Str. Amsterdam, nr 7, sat Tamasi, Comuna Corbeanca, judet Ilfov pentru Cream Apothecary SRL
- dupa primirea coletelor si inspectarea bunurilor returnate, returul banilor se vor realiza in contul bancar transmis, in 4 zile lucratoare
Condițiile de retur
- Cumparatorul are dreptul sa se retraga din contract in termen de 14 zile, fara a preciza motivele. Pentru a exercita dreptul de retragere Cumparatorul este obligat sa notifice Oleya.ro printr-o notificare scrisa pe email ([email protected]).
- In cazul in care produsele cosmetice nu sunt primite in aceeasi stare in care au fost livrate, Oleya.ro nu va realiza returul sumei aferente produselor. Prin deschiderea ambalajelor individuale în care au fost livrate produsele comandate înseamnă că produsele au fost desigilate pentru ca sunt cele comandate şi corespund cerinţelor dvs, aceste produse nemaiputând fi returnate catre Oleya.ro si nemaiputand face obiectul dreptului de retragere de catre Cumparator.
- Coletul trebuie să fie returnat prin curier national ( nu se accepta returul cu Posta Romana)
- Transportul returului este suportat de client
- Nu se accepta returul produselor, uzate, utilizate
- În cazul în care produsul primit de dumneavoastră nu este cel comandat, daca unul dintre produse a ajuns neconform (scurs, sticla s-a spart in timpul transportului etc.) se solicită anunțarea acestui fapt în termen de 48 h de la primirea comenzii. Produsul nu se va înlocui dacă sesizarea se va face după acest termen. Sesizarea se va realiza pe adresa de email [email protected] însoțită de poza produsului neconform iar problema va fi soluționată în cel mai scurt timp posibil.
Diminuarea valorii bunurilor returnate
- Intelegem ca in mediul online Cumparatorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile inaintea cumpararii produsului, de aceea dorim sa aducem la cunostiinta faptul ca, pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a Bunurilor, Cumparatorul trebuie să le manipuleze produsul în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic. De exemplu: Cumparatorul trebuie sa vada daca functioneaza produsul odata introdus in priza si nu sa foloseasca uleiurile esentiale un anumit timp ulterior sa doreasca sa faca retur.
- In cazul vaporizatoarelor si dispozitivelor puse la vanzare in site-ul nostru – produsul trebuie sa fie vandabil. In cazul in care produsul a fost folosit/ desigilat/ manipulat gresit, conform legii 249/2015 – modificata prin Ordonanta de Urgenta Nr. 74/2018, si OUG 34 din 2014, art. 59 punctul 3 , Vanzatorul are dreptul de a retine un procent din contravaloarea produsului
- In cazul in care Cumparatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat Bunurile (produsele sunt desigilate/ folosite/ manipulate gresit), Cumparatorul este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii Bunurilor. Pentru a fi mai expliciti, din pretul total al Bunului returnat, Vanzatorul va retine o suma de bani ce reprezinta diminuarea valorii Bunului in proportie de 40%-60% din valoarea initiala a Bunului, dupa caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparator la receptionarea Bunurilor returnate. Aceasta contravaloare va fi returnata de catre Vanzator in contul bancar furnizat de Cumparator in 7 zile de la data in care s-a luat la cunostinta acest fapt.